30 listopada

Mówiące Pióro


Jesień to trudny czas. Gdy za oknem szaro, buro i ponuro z chęcią zaszywamy się w domu i oddajemy się różnorodnym przyjemnościom. O ten wolny czas jest jednak bardzo trudno, bo przy obowiązkach domowych, rodzicielskich i zawodowych doba znacznie się skraca. Jeśli już jednak znajdzie się taka okazja to staramy się, gdzieś pomiędzy wylegiwaniem się na kanapie, budowaniem zamków z klocków i kolorowaniem znaleźć bardziej kreatywne zajęcie. 


Zuzia jest bardzo wymagającym dzieckiem, jeśli chodzi o zabawki. Ciężko trafić w jej gusta, jednak jeśli coś już podbije jej serce, przepada w zabawie na długie godziny, tworząc swój własny świat. Ja z kolei lubię łączyć przyjemne z pożytecznym, więc staram się wybierać te zabawki, które poza zabawą mają jakiś walor edukacyjny. Z racji tego, że oboje ze Ślubnym lubimy gry planszowe długo poszukiwałam jakiejś ciekawej gry dla dzieci w wieku przedszkolnym, jednak te, na które trafiałam nie spełniały moich oczekiwań. Były zbyt trudne, zbyt łatwe, o zbyt obszernej treści jak dla trzyipółlatki. Po długim czasie w końcu zaprzestałam poszukiwań, twierdząc, że Zuzia ma jeszcze czas na takie rzeczy. I wtedy dobra wróżka podpowiedziała mi o sklepie Hancia.pl 
Zajrzałam tam z czystej ciekawości myśląc, że olaboga, kolejny sklep z zabawkami, jakich wiele. I tam właśnie moim oczom ukazało się tajemnicze pudełko. 




 "Mówiące Pióro. 1000 pytań" odczytałam żółto- biały napis bardzo zaintrygowana. Postanowiłam, że zapoznamy się bliżej z tym piórem i myślę, że to było dokładnie to czego szukałam. Gra "Mówiące Pióro" to zabawny pakiet edukacyjny, który dzięki proponowanym grom i zabawom dostosowanym dla dzieci w wieku 3-6 lat sprzyja rozwojowi wielu umiejętności, jakie dzieci nabywają w przedszkolu. 

Dzięki kolorowym i czytelnym kartom (w zestawie jest ich aż 32 z 64 zadaniami) dzieci poznają alfabet, kształty, kolory, słowa oraz liczby i podstawowe działania matematyczne. Dołączone do zestawu Pióro jest przewodnikiem po kolejnych zadaniach oraz sygnalizuje  poprawne i błędne odpowiedzi efektami dźwiękowymi oraz świetlnymi.Z kolei gra planszowa "Quiz w mieście" to gra w formie quizu, który wspomaga rywalizację oraz pomaga usystematyzować wiedzę. 

Szczerze mówiąc byłam ciekawa reakcji Zuzi na tą grę. Wiedziałam, że lubi wszelkie zgadywanki, zagadki i gry, ale gra planszowa to coś znacznie trudniejszego. Okazało się jednak, że gra tak się jej spodobała, że sięga po nią każdego dnia i gramy. Pióro o wdzięcznym imieniu (Długo)Pis stał się naszym nieodłącznym przyjacielem. Gra całkowicie spełnia moje oczekiwania, zadania są dostosowane do wieku dzieci, wzbogacone kolorowymi obrazkami, co stanowi kolejny atut. Jedyne, co bym zmieniła to instrukcje do kart, gdyż młodsze dzieci, które chcą grać samodzielnie mogą nie zrozumieć poleceń przedstawianych w formie obrazkowej. Nawet ja czasem miałam z tym problem. 








Zbliża się czas Mikołajek i Świąt Bożego Narodzenia, więc jeśli szukacie prezentu dla swoich pociech zdecydowanie polecam sklep Hancia oraz grę planszową "Mówiące Pióro".

A może Wy znacie jakieś ciekawe planszówki dla młodszych dzieci?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 petite-stories , Blogger