30 grudnia

Blogosfera- początki

Witajcie Kochani. Jak minęły Wam święta? U nas dni mijały błyskawicznie, wręcz w zawrotnym tempie, pewnie dlatego, że połowę czasu spędziliśmy w drodze.

Wielkimi krokami zbliża się koniec roku 2015 i pewnie jak większość z Was, ja również mam pewne plany związane z kolejnym rokiem. Nie są to absolutnie postanowienia, których potem trudno jest dochować, lecz raczej cele, które chcę zrealizować.


Przede wszystkim postanowiłam ambitnie wziąć się za bloga, po to, by stał się profesjonalny i zyskał więcej, nowych czytelników. Po nowym roku chcę zmienić szablon, stworzyć własne, indywidualne logo oraz zmienić adres bloga. W związku z tymi planami postanowiłam nawiązać współpracę z kilkoma firmami produkującymi artykuły dla dzieci. Przecież ten blog jest po części parentingowy, prawda?

Firmy Canpol Babies chyba nie muszę przedstawiać, bo zna ją każdy młody rodzic. Przyznam szczerze, że mam kilka ich rzeczy dla mojego Bąbelka, lecz nigdy nie myślałam o tym, by dzielić się z innymi moją opinią na temat każdego produktu. Dzisiaj jednak mnie natchnęło i chcę oznajmić, iż w kolejnych wpisach będę zamieszczać recenzje.

Od czegoś przecież trzeba zacząć. Myślicie, że to dobry pomysł? Chcialibyście, od czasu do czasu, przeczytać opinię o jakimś produkcie, czy może już Was to nudzi?



6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa Twojej wizji na tego bloga i będę obserwować kolejne posty :)
    Kiedyś również myślałam o 'promowaniu' mojego ale z drugiej strony w sieci jest już tyle znanych blogów parentingowych, że stwierdziłam że ten mój niech będzie taki po prostu bardziej dla mnie i kilku odwiedzających. Jestem ciekawa jak Tobie pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, teraz chyba panuje swoista moda na blogi i promowanie siebie. Co prawda mi nie chodzi o wielką sławę w sieci i miliony czytelników, ale chcę mieć poczucie, że to, co piszę idzie w jakiś sposób w świat, nie na marne :)

      Usuń
  2. Powodzenia!
    Mam nadzieje, że wszystko się uda tak jak planujesz
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu :) i w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam początki. Jednak zostaje na blogspot. Ma ciekawe szablony.. A resztę można ustawić. Logo jakieś mamy.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 petite-stories , Blogger