20 grudnia

Zimowy bonbonbaby box

W minionym tygodniu dotarło do nas pudełko- niespodzianka od bonbonbaby. Wiem, ze nie każdy z Was wie, o co chodzi w tym temacie, dlatego spieszę z wyjaśnieniem.
Czekają Cię urodziny, baby shower lub chcesz sprawić komuś prezent?
Jesteś mamą lub oczekujesz dzidziusia? To coś dla Ciebie!

Wchodzisz na stronę bonbonaby.pl , zamawiasz jednorazowo, na kwartał lub subskrypcję , podajesz datę urodzin dziecka/datę porodu i płeć. Co dalej? Płacisz i czekasz na kuriera z Twoją niespodzianką.
W moim pudełku znalazłam:
-gumową żabę od Canpol Babies, świetna zabawka zarówno jako piszczałka, jak i do kąpieli
- szczoteczkę do zębów dla dzieci w wieku 0-2 lat
- wodę mineralną Mama i ja, niestety niewidoczna na zdjęciach
-płyn do kąpieli Emolium- nigdy nie testowałam kosmetyków tej firmy, więc teraz mam okazję
-spray do nosa Marimer - używam odkąd urodził się mój Maluszek, fantastycznie że mam może opakowanie, bo poprzednie już na wykończeniu
-czasopismo Dziecko - to dla mnie też nowość, chociaż jeszcze nie miałam okazji, by je przeczytać to przeglądałam i mogę szczerze przyznać, że to ciekawa lektura
Prezent dla mamy, jaki znalazł się w pudelku to foremka do ciastek w kształcie wąsów oraz kredka do ust i próbki kosmetyków wraz z kuponem rabatowym.
Osobiście uważam, ze takie pudełka to świetna sprawa, jeśli lubi się niespodzianki, bo nigdy do końca się nie wie, co kryje box.
Moje pudełko, chociaż zamówione po raz pierwszy, podobało mi się i z pewnością zamówię kolejne edycje. Jedyny minus, to według mnie niezbyt atrakcyjne opakowanie. Zamiast zwykłego białego kartonu spodziewałam się czegoś trochę bardziej oryginalnego, tym bardziej, że święta za pasem.
A wy, moi drodzy, co sądzicie o tego typu pomysłach? Czy lubicie takie nowości, czy jednak wolicie wiedzieć, co zamawiacie? Podzielcie się swoją opinią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 petite-stories , Blogger