26 marca

PREZENTOWNIK NA WIELKANOC 2018

Z racji tego, że zbliża się najbardziej oczekiwany przez dzieci czas- Święta Wielkanocne, a co za tym idzie odwiedziny Zajączka, postanowiłam przygotować dla Was moje propozycje na wielkanocne prezenty dla najmłodszych. Można tu znaleźć pomysły zarówno dla dziewczynek, dla chłopców, jak i uniwersalne. Przy tworzeniu swoich propozycji kierowałam się swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też wyborem Zuzy. 

















Ciekawi mnie, czy moje propozycje przypadną Wam do gustu. A może macie swoich "ulubieńców"? My postawiliśmy w tym roku na kuchenkę, puzzle  i domek dla lalek i chociaż Zuza dostała je już jakiś czas temu, wciąż są zabawkami nr 1.  

5 komentarzy:

  1. Dobrze że do nas zajączek wielkanocny nie zachodzi ������
    Propozycje bardzo fajne, można wykorzystać nie tylko na Wielkanoc

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to za drogie prezenty, na zajączka robimy tylko paczuszki ze słodkościami albo drobiazgi. Choć propozycje fajne, mi pasują na urodziny lub Gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas nigdy nie było tradycji dawania dużych prezentów na Wielkanoc. Zawsze było dużo pyszności i to była dla nas wielka atrakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje. My na zajączka dosłownie jakieś drobnostki dla dzieci kupujemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas nigdy się nie robiło prezentów na Wielkanoc. Największą radością dla dzieci zawsze było wspólne malowanie pisanek i oczywiście smingus dyngus :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 petite-stories , Blogger